Durán Barbosa

36005 Pontevedra

rduran@uvigo.es

Breve CV

Rafael Durán é Licenciado e Doutor en Bioloxía. Premio Nacional de Estudos de Bioloxía. Premio Extraordinario de Licenciatura. Premio Extraordinario de Doutoramento. Profesor Titular da Area de Fisioloxía con 4 Sexenios, 6 Quinquenios e 10 Trienios. Publicacións: 61 internacionais, 7 nacionais; Libros e capítulos de libros: 2 libros editados e 7 capítulos en libros. Comunicacións a Congresos: unhas 150 comunicacións; Estadías de investigación: 19 en centros de investigación internacionais; Proxectos de Investigación: 15 proxectos financiados; Dirección de traballos de investigación: 5 Teses, 4 Tesinas, 3 Traballos de Fin de Mestrado e 2 Traballos de Fin de Grao. Outros Méritos: Organización de seminarios ou conferencias: 12; Cursos e Seminarios impartidos: 21; Cursos e Seminarios recibidos: 44; Bolsas: FPI, 3 bolsas UIMP, 18 bolsas para estadías; Premios: 5; Outros Títulos: 3; Pertenza a Sociedades Científicas: 2.

Perfil docente na UVigo

1º cuadrimestre

Grao en Fisioterapia

P05G171V01103 | Bioquímica-Física: Bioquímica e biofísica