O Máster Universitario en Exercicio Terapéutico en Fisioterapia é un título da Universidade de Vigo que se desenvolve na Facultade de Fisioterapia do campus de Pontevedra. O título pretende formar fisioterapeutas de forma especializada no exercicio terapéutico para tratar patoloxías, ampliando a súa base de coñecementos e mellorando a súa competencia profesional.

O programa formativo facilita ao futuro estudantado a adquisición das competencias necesarias para realizar unha análise crítica do nivel de evidencia científica sobre o exercicio terapéutico, orientando aos profesionais da Fisioterapia na investigación neste campo. Tamén contribúe para seguir estudos de tercer ciclo.

Este mestrado está dirixido exclusivamente a persoas con titulación universitaria como o Grao en Fisioterapia, a Diplomatura en Fisioterapia ou outra titulación equivalente procedente do Estado integrante do Espacio Europeo de Educación Superior ou non.

As persoas tituladas do Máster Universitario en Exercicio Terapéutico en Fisioterapia poderán desenvolver a súa profesión no ámbito sanitario, socio-sanitario, deportivo, investigador, etc. cunha ampla formación en exercicio terapéutico.

Módulo obrigatorio específico (36 ECTS)

Está constituído por materias obrigatorias que conforman o núcleo esencial do mestrado e que abarcan os fundamentos do exercicio terapéutico para aplicar en diferentes colectivos con patoloxías. Estas materias distribúense entre os dous cuadrimestres e case todas elas conteñen docencia teórico-práctica.

Módulo optativo (12 ECTS)

No segundo cuadrimestre permítelle a cada estudante a posibilidade de cursar, como máximo, dúas materias optativas para afondar e ampliar coñecementos e competencias en aspectos máis especializados do exercicio terapéutico.

Módulo de prácticas Externas (9 ECTS)

No segundo cuadrimestre desenvólvense as prácticas en centros onde os estudantes terán que levar a cabo un programa de exercicio terapéutico nunha das áreas de especialización da Fisioterapia (cardiovascular, musculoesquelética, neurolóxica, respiratorio e endrocrino, oncoloxía, obstetricia e uroxinecoloxía, saúde mental, Pilates, etc.)

Módulo de traballo de fin de mestrado (9 ECTS)

Realízase ao final dos estudos e o seu obxectivo é demostrar, de forma integrada, que se adquiriron os contidos formativos e as competencias asociadas a titulación.

MATERIAS ECTS CARÁCTER CURSO CUADRIMESTRE
Bases anatomofuncionais no exercicio terapéutico 3 OB Primeiro
Fundamentos do exercicio terapéutico e deseño de programas 3 OB Primeiro
Metodoloxía da investigación 9 OB Primeiro