Fisioterapia amosa múltiples camiños profesionais aos futuros titulados e tituladas

Do traballo por conta propia ao labor que poden desenvolver nos servizos de saúde, pasando por ámbitos nos que especializarse ou pola posibilidade de dedicarse á investigación e á docencia. A Facultade de Fisioterapia buscou este martes informar aos seus futuros titulados e tituladas dos múltiples camiños nos que poden desenvolver o seu labor unha vez rematen a súa etapa no centro na súa XXIII Mesa de saídas profesionais. Coordinado pola profesora Rocío Abalo, o evento combinou nesta edición as intervencións presenciais e virtuais e contou coa participación tanto de profesionais, parte deles formados no propio centro, como de docentes da facultade.

O obxectivo desta actividade, salientou a decana, Eva María Lantarón, é achegar aos futuros titulados e tituladas “unha visión clara dos diferentes ámbitos de traballo que ten a fisioterapia”, co obxectivo de axudar aos futuros e futuras profesionais a que “consigan traballar naquilo que máis lles motive”. Inserido no Plan de Acción Titorial da facultade, como sinala Abalo, trátase dun evento dirixido a alumnado de último curso que se desenvolve de xeito ininterrompido desde que a primeira promoción se atopaba a piques de rematar os seus estudos. Despois de que a covid-19 obrigase a levala a cabo o pasado ano de xeito virtual, nesta ocasión puido seguirse tanto na propia facultade como a través de Campus Remoto, espertando tamén o interese, como lembraba Lantarón, de ex-alumnos do centro.

Ler a noticia completa no DUVI